czwartek, 9 marca 2017

Anna i Sebastian - kameralny, rustykalny ślub


Dawno mnie tu nie było, ale to "zasługa" nawału pracy, który na mnie nieustannie spada. Ale wracam, bo nie mogłam się doczekać, kiedy będę mogła Wam pokazać reportaż, z którego jestem niezwykle zadowolona. A to wszystko za sprawą wyjątkowej Pary Młodej czyli Anny i Sebastiana, którzy swój kameralny i rustykalny ślub zorganizowali po prostu perfekcyjnie. 

Ich dbałość o każdy szczegół bardzo mi zaimponowała i po raz kolejny przekonałam się, że te małe, rodzinne uroczystości to moje ulubione. Aniu, Sebastianie - dziękuję Wam za ten piękny dzień. Towarzyszenie Wam to był prawdziwy zaszczyt. Kochajcie się mocno, szczerze, nieustannie i aż do końca. Jesteście wspaniali! 











































Życzę sobie więcej takich uroczystości jak ta. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz